I höst tänkte jag bli riktigt framgångsrik. På mitt alldeles egna lilla vis. Jag börjar nytt jobb, där kunder, samarbete & glädje är fokus. Där vi tillsammans ska skapa en kultur dit alla lokala förmågor & kunder vill komma för att få hjälp med att på smartast möjligast sätt leverera värden genom digitalisering.

Det är också hösten med fokus på NU. Att känna uppleva varje moment och upplevelse. Att med tålamod och närvaro göra det bästa av varje situation. Yoga och träning är viktigt i min höst. Liksom relationerna inom familjen, med nya och gamla vänner. Jag tar hand om mig själv. Tänker och skriver varje dag i min bok vad just jag behöver. Ansiktet får sig em kur var åttonde vecka ungefär. 

Jag gör mitt bästa och ser vad andra behöver. Jag andas och möter, lever och skrattar. Jag skapar ett hem där alla är välkomna och där lugn råder.

I höst är jag grymt framgångsrik. Jag är stark och vågar. 

