Jag har på allvar börjat fundera över nästa steg i jobblivet. Att få vara på ett ställe där jag når min fulla potential. Tänk att få vara sådär fantastisk, klok och kreativ…varje sekund, varje dag. 

Idag kom barnyogan till mig. Att i ett modernt samhälle få bygga stolta och trygga barn, som kan koppla av och känna sig vackra både inombords och utanpå. På skolor, i föreningar, i barns vardag. Föreläsningar. Yoga. Trygghet. 

Naturen är också nära mitt hjärta just. Luften som finns där. Skiftningarna med årstiderna. 

Och kommunikation förstås. Att skapa sanna ärliga berättelser, som bygger på människors verkliga upplevelser. Det som verkligen är bra. Det jag gillar, på riktigt för att det är bra grejer, härliga upplevelser. Att jag blir nöjd i det som är viktigtför mig. Varumärkesbyggande när det är som bäst. 

Det är detta jag vill förena. Tillsammans med stickning och annat skapande. Färg och vackra saker, gjorda av någon. 

