I dag är det min födelsedag. Det är häftigt det här med att fylla år. Jag blir alldeles glad av det. Även om det egentligen inte händer så mycket speciellt. I dag blev dock ett undantag. På jobbet kom Margita och knackade på, en blomsterkvast hade kommit till mig. Från vem, tänkte jag. Och öppnade rappt. Min finaste och mest omtänksamma sambo hade skickat de finaste tulpanerna och tillhörande praliner. Oj vad det värme i hjärtat.

På morgonen hade jag blivit uppvaktad med många teckningar, ett yogakort och tidningen Hemslöjd, som faktiskt måste vara en av Sveriges finaste tidningar. Kanske till och med ska överväga en prenumeration. Det var tema stickning, väldigt passande. Nu på kvällen fixade äldsta barnet och sambon den här fantastiska elefanttårtan.

tårta

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens kommunikationskickoff. Det kommer bli spännande och väldigt bra dagar.

